Model łańcucha wartości jest skutecznym narzędziem budowania strategii przedsiębiorstwa, umożliwia identyfikację źródeł wszelkich niepowodzeń i sukcesów firmy. Analiza łańcucha wartości pozwala na efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów i umiejętności. W praktyce jest ona głównie wykorzystywana w badaniu mocnych i słabych stron organizacji i jej konkurentów. Jest niezwykle pomocna w podejmowaniu decyzji o współpracy z innymi firmami, a także opracowywaniu nowych strategii wobec dostawców i odbiorców.
Sukces naszej firmy będzie możliwy jeśli zadbamy o szybką i rzetelną rozbudowę bazy informacji, tak aby zawsze, każdy użytkownik znalazł prawdziwe informacje aktualnie go interesujące. Skuteczność naszej aplikacji w wyszukiwaniu i dostarczaniu wiadomości przyczyni się do renomy naszego przedsięwzięcia i będzie najlepszą reklamą przyciągającą nowych użytkowników. Pozyskanie nowych użytkowników spowoduje automatycznie większe zainteresowanie firm, które zaczną postrzegać naszą aplikację jako świetne źródło docierania ze swoimi produktami/usługami do potencjalnych klientów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz