Dzisiaj opiszę potrzeby konsumentów i nisze, które nasza aplikacja mogłaby zapełnić.
Podstawową wadą dostępnych obecnie serwisów jest to, że zasypują użytkownika mnóstwem niepotrzebnych informacji. Aby się wyróżnić, nasz program musi umożliwiać bardzo dokładną personalizację. Użytkownik powinien móc w prosty sposób wybrać o jakich dokładnie rzeczach ma być informowany: czy będą do promocje jedzenia, ubrań, czy może informacje o ciekawych turystycznie obiektach albo imprezach, które odbywają się w pobliskich klubach. Musi mieć możliwość zawężenia tych zakresów do konkretnych sklepów/produktów. Dostęp do funkcji, z których korzysta się od czasu do czasu także powinien być szybki i łatwy do personalizowania (informacje o pogodzie, rozkład jazdy, wolne miejsca na parkingu).
Kolejną cechą dobrego produktu musi być łatwość obsługi. Klienci oczekują rozwiązań jak najbardziej intuicyjnych i nie wymagających czytania żadnych instrukcji. W miarę możliwości program powinien także uczyć się preferencji użytkownika, by ograniczyć konfigurację ustawień do minimum.
Istotne jest także udostępnienie zmian profili. Kiedy użytkownik jest na jakimś spotkaniu, albo śpi nie będzie chciał otrzymywać żadnych informacji. Jeśli natomiast jest na zakupach będzie chciał otrzymywać informacje o promocjach.
Ponadto aplikacja musi być w dużym stopniu przenośna, dostępna na wiele platform. Biorąc pod uwagę to, że będzie pracowała wiele godzin pod rząd, a być może nawet non-stop, nie może powodować zbyt dużego poboru energii.
Aby przyciągnąć szerokie grono klientów aplikacja musi oferować jak najszerszy zakres usług, przydatnych dla osób w różnym wieku, z różnym wykształceniem i zainteresowaniami. Różnorodność i wielofunkcyjność pozwolą wyróżnić się na tle innych serwisów. Dzięki temu będziemy mogli zaoferować klientom wiele drobnych usług, które nie są dostępne w żadnych innych serwisach, bo miałyby zbyt małe grono odbiorców. Osoby reklamujące się (sklepy, punkty usługowe) będą mogli trafić ze swoją ofertą dokładnie do grona osób zainteresowanych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz