...czyli poprawa świadczenia usług, indywidualne rozwiązania, krótkoterminowe planowanie!
W realizowanym przedsięwzięciu naszym klientom użytkownikom będziemy oferować usługi, w związku z tym aby utrzymać i poszerzać bazę klientów, musimy zadbać o jakość świadczonych usług oraz ich ewentualne zmiany lub rozszerzenia. Podobnie jak kooperacja z partnerami, tak również usługi i operacje są związane z CRM, gdyż usługi świadczymy klientom i tak naprawdę na podstawie ich preferencji będziemy zmieniać, dodawać, usuwać lub ulepszać nasze usługi i operacje.
Schemat naszego działania jest dosyć prosty:
- wprowadzenie konkretnej usługi
- badanie statystyk popularności wprowadzonej usługi
- wprowadzenie zmian, ale z zachowaniem ogólnej idei pomysłu
- lepsza promocja
- dodanie nowych funkcji
- uproszczenie obsługi
- zmiana szaty graficznej
- ewentualnie usunięcie
w przypadku zainteresowania
- ulepszanie usługi
- zmiany interfejsu, aby nie znudzić użytkownika - element nowości
w obu przypadkach
- dbanie o jakość usługi, niezawodność informacji, wprowadzanie aktualizacji i sprawdzonych informacji
- poszerzanie oferty
- eliminacja usterek
- zapewnienie pomocy technicznej użytkownikom
- atrakcyjność dla różnych grup wiekowych i społecznych
- atrakcyjna cena
- prosta, intuicyjna obsługa
- zadbanie o szybkie działanie portalu, aplikacji, aby nie zrazić użytkownika koniecznością czekania
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz