środa, 12 stycznia 2011

Usługi i operacje

Zarządzania usługami wymaganymi lub oferowanymi klientom...


...czyli poprawa świadczenia usług, indywidualne rozwiązania, krótkoterminowe planowanie!
W realizowanym przedsięwzięciu naszym klientom użytkownikom będziemy oferować usługi, w związku z tym aby utrzymać i poszerzać bazę klientów, musimy zadbać o jakość świadczonych usług oraz ich ewentualne zmiany lub rozszerzenia. Podobnie jak kooperacja z partnerami, tak również usługi i operacje są związane z CRM, gdyż usługi świadczymy klientom i tak naprawdę na podstawie ich preferencji będziemy zmieniać, dodawać, usuwać lub ulepszać nasze usługi i operacje.

Schemat naszego działania jest dosyć prosty:
  • wprowadzenie konkretnej usługi
  • badanie statystyk popularności wprowadzonej usługi
w przypadku braku zainteresowania
  • wprowadzenie zmian, ale z zachowaniem ogólnej idei pomysłu
  • lepsza promocja
  • dodanie nowych funkcji
  • uproszczenie obsługi
  • zmiana szaty graficznej
  • ewentualnie usunięcie

w przypadku zainteresowania
  • ulepszanie usługi
  • zmiany interfejsu, aby nie znudzić użytkownika - element nowości

w obu przypadkach
  • dbanie o jakość usługi, niezawodność informacji, wprowadzanie aktualizacji i sprawdzonych informacji
  • poszerzanie oferty
  • eliminacja usterek
  • zapewnienie pomocy technicznej użytkownikom
  • atrakcyjność dla różnych grup wiekowych i społecznych 
  • atrakcyjna cena
  • prosta, intuicyjna obsługa
  • zadbanie o szybkie działanie portalu, aplikacji, aby nie zrazić użytkownika koniecznością czekania
Czyli tak naprawdę ciągły rozwój pod względem graficznym, funkcjonalnym i technicznym!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz